Saturday, December 22, 2012

New York Mets.

Od dawna mnie kusilo,zeby zabrac Holge na stadion Metsow..no coz nie byl to najlepszy pomysl..mialam spotkanie trzeciego stopnia z policjantem o mentalnosci ciecia..wszystkie bramy otwarte,zadnych informacji,ze wstep na teren obiektu wzbroniony,zywego ducha ..az tutaj wysiada z policyjnego auta facio w brudnym mundurze,nieogolony,malo apetyczny i pyta co robie,choc golym okiem widac co..spaceruje i fotografuje..odpowiadam grzecznie a on mi na to,ze mam opuscic teren..a na moje pytanie dlaczego odpowiedzial "bo ja tak mowie"..proste prawda?..wolalam nie dyskutowac,bo nie chcialam spedzic nocy w areszcie..uslyszalam od znajomego fotografa,ze dobrze miec przy sobie album foto swojego autorstwa,ze to pomaga w podobnych sytuacjach.




No comments:

Post a Comment