Saturday, October 5, 2013

Moja kolezanka.

Moja kolezanka jest zakochana i szczesliwa,unosi sie nad ziemia na swoim obloku.
Az milo patrzec i sluchac,no i cieszyc sie jej szczesciem.
Inna kolezanka rozwodzi sie i tez jest z tego powodu zadowolona,schudla,odmlodniala,wypiekniala.
A ja Drodzy zagladacze lece jutro do Puerto Rico:)
Umieszcze telefon w sejfie hotelowym a fotografowac bede tylko Holga,wiec raczej nie liczcie na Iphonorelacje...no chyba ze zmienie zdanie hihi.
Aaa jedna znajoma Amerykanka wczoraj sie rozplywala,jak to niby robie coraz lepsze zdjecia..kurcze blade az mnie skrecilo..bywala na moich wystawach i nic nie mowila a teraz jej sie podobaja moje pstryki telefonem..wrrrrrrrrrrr




1 comment:

  1. No tak, czas dyniowy się zaczął, a Ty zwiedzaś świat, pięknie. Miłej podróży

    ReplyDelete