Saturday, August 18, 2012

Hi puppy!


Bywanie codziennie w klinice psychiatrycznej na Bensonhurst ma tez swoje dobre strony.
Jedna z pacjentek na moj widok rozswietla sie i mowi Hi puppy,how are U..no coz w moim wieku to prawdziwy komplement.Wlos mi sie jezy natomiast,kiedy Afro-Amerykanie zwracaja sie do mnie per sis,a z kolei Latynosi per mommy..strasznie mnie to irytuje.
Pamietam swoje zdziwienie na poczatku swojego pobytu,jak rozmawialam przez telefon z kobieta z Motor Vehicles i ona zwracala sie do mnie per honey i sweetheart:).Chyba nie jestem odosobniona w tym podejsciu do sprawy,bo kiedys pan Skolimowski opowiadal,ze jeden z punktow kontraktu na jego udzial w filmie precyzowal,jak ma sie zwracac do Scarlett Johansson,otoz ani sweetheart ani honey,ale tylko i wylacznie po imieniu.

No comments:

Post a Comment